اس ام اس
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 

اتل متل گل یاس هدیه به تو یه الماس

کاش بدونی دل من بدون تو چه تنها ست

***

افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی؟ گفت دل به هرچی که نمیماند نمیبندم...

***

بسترم صدف خالى یک تنهایى است و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگر

***

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی،یکبار بر میگشتی فقط نیم نگاهی میکردی...

***

دیشب که نمیدانستم به کدام یک از گریه هایم بگریم! خندیدم

***

آنقدر آرزوهایم را به گور بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست...

***

تونیستی... و پاییز از جشم های مرد عاشقی شروع شده است... که تمام درختان را گریسته است... در سوگ رفتنت... برنگرد... که برنمیگردی تو هیچوقت... نمیخواهم داشته باشمت... نترس... فقط بیا در خزان خواسته هایم قدم بزن... تا ببینمت... دلم برای راه رفتنت تنگ شده است...

***

تیغ روزگار شاهرگ کلامم را چنان بریده که سکوتم بند نمی آید...!

***

××پیام های بازرگانی شبکه دلتنگی ××

به همین سادگی

به همین تـــلخی

پــودر کیکـِـِــ نبودنــه تـــــو

***

بسیار نمی خواهم تنها کمی برای چشم به هم زدنی دستت را به من بده تا دلت را در آغوش بگیرم لعنت به تمام کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را می زنند.

***

بر شانه ام می زنی تا تنهایی ام را بتکانی... به چه دل خوش کرده ای؟ به تکاندن برف از شانه های آدم برفی؟!!!

***

از فیس بوک بدم می آید چون راه دور زدن دل من را مثل همان وی پی ان به تو یاد داد!

***

دلم را سخت میشکنی و آسان عذر خواهی می کنی،

این عادلانه نیست ....

***

نگو بار گران بودیمو رفتیم ، نگو نا مهربون بودیم رفتیم ، آخه اینها دلیل محکمی نیست ، بگو با دیگران بودیم و رفتیم !!!

***

دیرآمدی باران دیر..

من درجایی در حجم نبودن کسی خشکیدم...

***

اعتراف می کنم! من نیزگاهی به آسمان نگاه میکنم دزدانه! به چشمان ستارگان اما نه به تمامی آنها تنها به آنها که شبیه ترند به چشمان تو...

***

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ، نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه ...

***

دیگر قلبم به تنهایی عادت کرد،دیگر اشکم به چشمانم خیانت کرد،دیگر شادی در روزهایم گم شد،

***

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

***

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود

هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم

و هنگامی تشنه آتش شدم، که در برابرم دریا بود و دربا و دریا …!

پرسیدند : دوستش داری ؟ گفتم : دنیای من است گفتند : دوستت دارد ؟ گفتم : تنها سوال من است...

***

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه ! وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز !

***

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم تو… تمام گُمشده منی

***

هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی

بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی

***

تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست بدون که هرلحظه دلم در همه جا به یاد توست

***

دارمت دوست به حدی که خدا می داند این گفته فقط باد صبا می داند مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شود که همه پیکرمن زیر زمین خاک شود

***

نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند...

***

حواسم رو هر کجا پرت میکنم باز کنار تو میوفته !

***

زندگی یعنی : همین لبخند تو، دوست یعنی یک نفر مانند تو، مرحبا بر دوست! تفسیرش تویی، آفرین بر آسمان، ماهش تویی

***

چشماتو ببند خیلی آهسته ، اینجا همه چی خوبه وقتی نگات نشه ازم خسته ، عشق بچگیم ، بگو مال همیم .

***

سلام فهمیدى تصادف کردم ؟

بذار برات بگم کجا؟

توجاده چشات، اتوبان نگات ،خوردم به خوبیات ،چپ کردم واسه صفات، قربون وفات ،عزت زیاد.

***

تو گوشم آروم بگو دوسم داری ، بگو که قلبت تند تند میزنه ، چشمات میگه دوسم داری اینو فریاد میزنه. . .

***

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبند بنده دلم برات تنگه!

***

میان مشغله ها گم شده ام...

ولی دلم برای هوایت

همیشه بیکار است...

***

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت :

نور....صدا....حرکت .... و من برای بدست اوردنت چه نقشهاکه بازی نکردم!!

عاشقتم!!

***

سخن عشق نه ان است که اید به زبان ساقیا می ده و کوتاه کن این گفت وشنود. (حضرت حافظ)

***

تمامی سپاسم از آن کسی که نیازی به من نداشت ولی فراموشم نکرد...

***

به جرم عشق بازی صد زخم بر جگر دارم مرا لایق بدانی یا نه، دوستت دارم

***

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض....

یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها....

در همه آوازها حرف آخر زیباست آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنیم حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...

***

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟؟ دو تا عاشق.

دو همراه که بی هم می میرن. با هم خاکی میشن ، بدونه هم زیره بارون نمیرن ، کاش آدما هم یه کم از کفشاشون یاد بگیرن ...

***

واقعیت است جاذبه ی تو ، از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم...

***

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . . .

***

تنها میخواهم , دمی سر بر شانه ی تو بگذارم و به اندازه ی دوری دست مرداب و درناها گریه کنم. دیگر اینکه چرا شانه ای آشناتر از سپیدی کاغذ و قامت قلم نمی یابم؟ جوابش در چشمای توست. "

***

اگه بگم دوست دارم هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم…بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!!

اگه بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!!

اگه بگم هرجا باشی پیدات می کنم….. بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!!

اگه بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با……..

نه! ایندفعه با خودت بودم

***

نفس باد صبا / عشق از جنس طلا / دوری و دفع بلا / یاری از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

***

از عشق بگو خطاست / از رفاقت بگو بی وفاست / از تو میگم که وجودت از طلاست

***

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است : تو !

***

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی ، بازهم بهم میرسیم ، زمین بیهوده گرد نیست !

***

قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !

***

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."

 

ضد حال یعنی اینکه یه جیر جیرک نصفه شب

بیاد تو اتاقت و نذاره تا صبح بخوابی...!!!!

***

در جواب کسانی که وقتی دستتو میکنی تو دماغت میگن

داری شماره ی فلانی رو میگیری؟

باید سریع دستتو در بیاری و بگی بیا با تو کار داره

***


لاک زدن دخترا

دست چپ: اثر استاد فرشچیان

دست راست: فاطمه ۵ساله ازتهران!

***

وقتی خانومی بهت گفت :"چی؟ "،

به این معنا نیست که گفته شما را نشنیده.

او در واقع به شما فرصت داده که گفته خود را تغییر دهید!

***

اس ام اس خنده دار و جدید

***

تنهایی ینی اینکه یه پر از تو باشت دربیاری اما کسی نباشه بکنه تو دماغش

***

آیا میدانید، که دکمه “enter” کیبورد هم پیر و فرسوده می شود و اصطلاحا به آن “پیرینتر” گفته می شود !؟

***

بروسلی را کشتن ، تختی را کشتن ،

داداشی را کشتن ، تا حالا دیدی یه

معتادو بکشن!؟

پس نتیجه میگیریم : ورزش بیشتر از

اعتیاد برای سلامتی خطر داره!

***

هر جا سخن از اعتماد است، من هرهرهر می خندم!!

***

ﻣﻦ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﺳﻠﻮﻻﯼ ﻣﻐﺰﻡ ﺑﻪ ﺟﺎی ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ، ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯾﻪ !

ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎی ﻣﻬﻢ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪ ! :D

***

اس ام اس خنده دار و جدید

***

یه ضرب المثل افغانی هم هست چیزی نمیگه فقط کار میکنه .........

***

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﺸﻦ ﺑﺎﺷﻪ! ﻣﺤﮑﻢ ﺩﺳﺘﺘﺸﻮ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﻴﺰ ﻭ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ....

.

.

.

.

.

.

ﺍﻣﺸﺐ ﻇﺮﻓﺎﺭﻭ ﻣﻦ ﻣﻴﺸﻮﺭﻡ :)

***

اس ام اس خنده دار و جدید

***

وقتی به دنیا امدم آنچنان حیرت زده شدم که تا یک سال و نیم قدرت تکلم نداشتم...

گریسی آلن

***

ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯿﺨﺮﻩ ﺟﻠﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﻧﺮﻗﺼﻪ :|

ینی حاضرم قسم بخووورما

***

این جا هر که به باران قسم خورد ...

با خود َ ش ولی چتر داشت ...

***

یه روایتیم هست که میگه این انتخاب واحد است که اینترنت اکسپلورر را زنده نگه داشته است :) )))))

***

بعضی ازآدمامث چمن میمونن!! نبایدزیادی بزرگشون کنی بایدهردفعه باقیچی کوتاشون کنی وگرنه میشن هرررررررررررررررررررررررزه. . . .

***

سوالى که به تازگى فکر خنگول ها را مشغول کرده اینه که کانال کولر کانال چنده.!.!.!

***

سالها کنار جاده ها نشستم و عابران برای پای پینه بسته ام کفش اوردند اما هیچ یک ندانسنت من محتاج همسفرم نه کفش ....

***

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

آیا بود که نیمه شبی تلفنی به ما کنند؟؟؟؟

***

عشق بود و جبهه بود و جنگ بود.....

آنکه که سر دارد به سامان می رسد

آنکه که جان دارد به جانان می رسد

هفته دفاع مقدس مبارک...روحت شادای شهید

***

بعضیام هستن که وقتی میرن دستشویی؛ باید سند بذاری درشون بیاری :D ////سهـــــ.... نقطهـــــ...

***

"مملکت به حمال هم نیاز دارد" چیست؟

.

.

روحیه دهی یک پدر به فرزندش بعد از قبول نشدن در کنکور;|

***

اس ام اس خنده دار و جدید

***

پینوکیو کجایى؟یادت بخیر...

اینجا هر روز"دماغ ها"کوچکتر مى شود و دروغ ها بزرگتر...!!!

***

آرایش چیست؟؟؟

. لایه ای است بطونه ای و ضخیم که صغرا را به پارمیدا تبدیل میکند!!!!

چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون کوچه‌ی قلبم که میگفتی؟ نون خشکیه!

***

تا حالا دیدی خر پرواز کنه؟ حتما ندیدی، پس سعی نکن پرواز کنی!

***


بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ....!

***

در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!

***

عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!

***

اس ام اس سرکاری

***

بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

***

دیروز رفتم دکتر گفت اس ام اس خونت کم شده، میتونی برام کاری بکنی؟

***

اس ام اس ورزشی

برو پایین

.

.

.

برو بالا

***

تنهای ام با تو، خوشبختی ام با تو، مهربونی ام با تو، سختی ام با تو، تو صحرا با تو، تو دریا با تو، تو اسمون با تو، چیپس جدید با تو!

***

تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!

***

خیلی پستی

.

.

.

.و بلندی در زندگی وجود دارد!

***

می دونی فرق توبا پنالتی چیه؟

پنالتی 50 50 گله ولی تو 100 در 100 گلی!

***

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم

.

.

.

.

سیمان بفرست کار خوابیده

***

اس ام اس سرکاری

***

خیلی دوستت دارم عشق چشم آبی

یه مشکل هست سر راهم هست

چیه ؟ اینکه تو خیلی گاوی

***

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

***

اس ام اس سرکاری

***

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

***

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه “ﺍﯾﻦ” ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟؟؟

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ و در واقع “ﺍﯾﻦ” ﻣﯿﺸﻪ “ﺍﻭﻥ” …

ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ !

***

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !

***

اس ام اس سرکاری

***

موقع رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ؛ خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن …

***

اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟

.

.

.

باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.

فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

***

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده

***

همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه

نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟

***

دارم به این فکر می کنم که

آﺩﻡ می تونه ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ

ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ

***

یه قانونی هست که ما اختراع کردیم

ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪ ﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .

ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 237
بازدید دیروز : 141
بازدید هفته : 1150
بازدید ماه : 2099
بازدید کل : 99044
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ